Fashion

Fashion

miercuri, 18 septembrie 2013

Profi iti premiaza scoala



   Odata cu reinceperea scolii,mi-am adus aminte de cum a aratat prima mea zi de scoala.Micuta,cu parul prins in doua codite, emotiile ma contopeau nestiind ce se va ascunde dincolo de zidul de zambete si zgomot din curtea scolii.Timida si stinghera nu stiam cum ar trebui sa inceapa noua mea expeditie prin  atata lumea necunoscuta.
    La fel a fost si prima zi de blogging,ma intrebam care ar fi primele cuvinte potrivite pentru a incepe totul,ce se afla in spatele ecranului,"oare e apreciat ceea ce scriu?"."oare citeste cineva?"..Desi emotiile nu mai sunt asa de intense,inca ma trec fiorii la gandul ca ceea ce scriu nu ar putea fi apreciat,asa ca scriu sterg,corectez,iau o gura de cafea,iar scriu iar sterg.Dar un gand ma linisteste :Profi te premiaza!
      Din fericire pentru princhindeii care abia au inceput scoala nu vor mai trebui sa se nelinisteasca in legatura cu rechizitele,caietele,pixuri,ghiozdane la moda cu super-eroii noii generatii,deoarece pot gasi tot ce isi doresc la Profi,si Profi te premiaza!
     Asta este prima data cand particip intr-o campanie pe BlogalInitiative.Ro si desi am invatat in alta scoala am decis sa sustin Colegiul Economic Ramnicu Valcea.Si nu uita daca si tu  îți aduce aminte cu drag de prima zi de școală, atunci vezi cum te poate ajută Profi să îți ajuți scoala.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu